loading...
دانلود رایگان با لینک مستقیم
saeid بازدید : 60 سه شنبه 16 شهریور 1395 نظرات (0)

گلایه تند خواهر «الهام چرخنده» از هنرمندان

www.fardanews.com/fa/news/.../گلایه-تند-خواهر-الهام-چرخنده-از-هنرمندان
۲ روز پیش - خواهر الهام چرخنده گفت: متاسفم که این را بگویم اما تا این لحظه هیچ هنرمندی حتی یک ... وضعیت چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.

گلایه های خواهر الهام چرخنده - نمناک

namnak.com/خواهر-الهام-چرخنده.p36133
رتبه: ۵ - ‏ نقد
۲ روز پیش - الهام چرخنده و خواهر الهام چرخنده و الهام چرخنده در سی سی یو و بیماری الهام چرخنده و ... در حالی الهام چرخنده دو روز قبل در بخش سی سی یو بیمارستان بستری شد که گلایه های ... می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. الهام ... که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.

گلایه تند خواهر الهام چرخنده از هنرمندان - آخرین نیوز

www.akharinnews.com/.../114170-گلایه-تند-خواهر-الهام-چرخنده-از-هنرمند...
۲ روز پیش - خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در ... با وجود اینکه سه روز از بستری بودن وی در بخش سی سی یو بیمارستان می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. ... تصویر امنیتی جدید.

آخرین وضعیت‌جسمی چرخنده در سی سی‌یو +عکس - پارس نیوز

www.parsnews.com/بخش.../391629-آخرین-وضعیت-جسمی-چرخنده-در-سی...
۲ روز پیش - خواهر الهام چرخنده گفت: متاسفم که این را بگویم اما تا این لحظه هیچ هنرمندی حتی یک ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. الهام چرخنده به علت عارضه قلبی و ریوی جمعه شب راهی بیمارستان آتیه شد. ... «دورهمی» شد/عکس ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ ۱۲:۵۲; نتایج کنکور کاردانی و فنی حرفه ای اعلام ...

آخرین وضعیت‌جسمی چرخنده در سی سی‌یو +عکس - جنوب نیوز

www.jonoubnews.ir/fa/.../آخرین-وضعیت‌جسمی-‎چرخنده-در-سی‎سی‌یو-عک...
۱ روز پیش - امام جمعه ای که بوسیدن دستش را ممنوع کرد +عکس (۱۴ نظر) ... آخرین وضعیت‌جسمی چرخنده در سی سی‌یو +عکس. وضعیت الهام به صورتی است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. خواهر الهام چرخنده در خصوص ... الهام چرخنده به علت عارضه قلبی و ریوی جمعه شب راهی بیمارستان آتیه شد.
دیباچه : الهام چرخنده از سی سی یو به بخش عادی منتقل شد. الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها به دلیل حمله عصبی بسیار شدید، مشکل ریوی و قلبی تحت ...

اقدام زشت الهام چرخنده - مجله خبری فور خبر

4khabar.ir/search/?q=اقدام+زشت+الهام+چرخنده
تسنيم/ الهام چرخنده شب گذشته راهي بيمارستان و سي سي يو شد. ... توزيع چادر توسط الهام چرخنده + تصاوير ... رهبر انقلاب روی قرآن الهام چرخنده · به گزارش آکاایران: الهام چرخنده متن دست نوشته ای را که رهبر معظم انقلاب ... او خاطرنشان کرد: وضعیت الهام به صورتی است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.

بهبود حال الهام چرخنده +عکس - بازتاب 24

baztab24.com/news/347210/بهبود+حال+الهام+چرخنده+عکس
به گزارش مشرق، خانم محرابی گفت: مدیر برنامه الهام چرخنده گفت: حال این بازیگر سینما و ... این بازیگر دیروز از بخش مراقبت های ویژه به بخش عادی منتقل شده و بهبود ... الهام چرخنده در بیمارستان الهام چرخنده شب گذشته راهی بیمارستان و سی سی یو شد. ... صراط: الهام چرخنده گفت: در حال ساخت برنامه ای 30 قسمتی با نام «با من قدم بزن» با ...

ماجرای الهام چرخنده در خیابان جمهوری تهران - اخبار ایران و جهان

newsshare.ir/search/?q=ماجرای+الهام+چرخنده+در+خیابان+جمهوری+تهران
الهام چرخنده شب گذشته راهی بیمارستان و سی سی یو شد.به ... الهام چرخنده روی تخت سی سی یو +عکس تصویر بستری شدن الهام چرخنده در سی سی یو منتشر شد. به ... سی سی یو بیمارستان می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.
۱۹ ساعت پیش - این بازیگر دیروز از بخش مراقبت های ویژه به بخش عادی منتقل شده و بهبود ... آخرین وضعیت چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد.

بهبودی حال الهام چرخنده - بازتاب 24

baztab24.com/news/348334/بهبودی+حال+الهام+چرخنده
مدیر برنامه الهام چرخنده گفت: حال این بازیگر سینما و تلویزیون رو به بهبودی است. ... این بازیگر دیروز از بخش مراقبت های ویژه به بخش عادی منتقل شده و بهبود نسبی ... الهام چرخنده در بیمارستان الهام چرخنده شب گذشته راهی بیمارستان و سی سی یو شد. ... صراط: الهام چرخنده گفت: در حال ساخت برنامه ای 30 قسمتی با نام «با من قدم بزن» با ...

گلایه تند خواهر الهام چرخنده از هنرمندان - نشر اخبار

www.nashrnews.org/news/.../گلایه+تند+خواهر+الهام+چرخنده+از+هنرمندان
خواهر الهام چرخنده در گفتگویی با اعلام آخرین وضعیت خواهرش در سی سی یو از ... حالی الهام چرخنده دو روز قبل در بخش سی سی یو بیمارستان بستری شد که گلایه های ... هیچ هنرمندی حتی یک تماس با خواهرم نگرفته است چه برسد که به ملاقاتش بیاید. ... سی یو بیمارستان می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد.

خبرگزاری آریا - گلايه هاي خواهر الهام چرخنده

www.aryanews.com/NewsFeed/1422845/گلايه-هاي-خواهر-الهام-چرخنده
رتبه: ۵ - ‏۳ نقد
در حالی الهام چرخنده دو روز قبل در بخش سی سی یو بیمارستان بستری شد که ... سی سی یو بیمارستان می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. ... جدایی الهام چرخنده از همسرش فرشید نوابی + تصاویر; الهام چرخنده و پسرش + عکس ...

گلایه تند خواهر «الهام چرخنده» از هنرمندان - صبح قزوین

sobheqazvin.ir/News/215120-_گلايه_تند_خواهر_الهام_چرخنده_از_هنرمندان
۲ روز پیش - خواهر الهام چرخنده گفت: متاسفم که این را بگویم اما تا این لحظه هیچ هنرمندی حتی یک تماس با خواهرم نگرفته است چه برسد که به ملاقاتش بیاید. ... شدید بوده و با وجود اینکه سه روز از بستری بودن وی در بخش سی سی یو بیمارستان می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... نظرات ثبت شده ...

گلایه خواهر "الهام چرخنده" از هنرمندان - خبرگزاری میزان

www.mizanonline.ir/fa/news/217098/گلایه-خواهر-الهام-چرخنده-از-هنرمندان
۹ ساعت پیش - در گفت و گو با میزان مطرح شد ... می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... برچسب ها: الهام چرخنده در سی سی یو ، الهام چرخنده در بیمارستان بستری شد ، خانم ... الهام چرخنده در بخش CCU/منتظر معاینه پزشکان هستیم ... امیدتون به خدا باشه و تو رو خدا اینقد نظر هنرمندان بی حجاب براتون مهم ...

گلایه تند خواهر «الهام چرخنده» از هنرمندان - نامه نیوز

namehnews.ir/fa/news/356609/گلایه-تند-خواهر-الهام-چرخنده-از-هنرمندان
۲ روز پیش - به گزارش نامه نیوز ، خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... صورتی است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. ... شام استقلالی‌ها قطع شد!

آخرین وضعیت‌جسمی چرخنده در سی سی‌یو +عکس - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../آخرین-وضعیت‌جسمی-‎چرخنده-در-سی‎سی‌یو-عک...
۲ روز پیش - به گزارش مشرق، خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت چرخنده گفت: همچنان ... سه روز از بستری بودن او در بخش سی سی یو بیمارستان می‌گذرد همچنان فشار او بالا ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. الهام چرخنده به علت عارضه قلبی و ریوی جمعه شب راهی بیمارستان آتیه شد.
الهام چرخنده در سی سی یو , الهام چرخنده , خواهر الهام چرخنده , وضعیت چرخنده ... سی سی یو بیمارستان می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ... وی خاطرنشان کرد: وضعیت الهام به صورتی است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. ... الهام چرخنده به علت عارضه قلبی راهی بیمارستان شد ...
۲ روز پیش - به گزارش «دیارباران»،خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... سی یو بیمارستان می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... به صورتی است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.

گلایه تند خواهر الهام چرخنده از هنرمندان | مجله اینترنتی تو ...

tozibae.ir/2016/09/گلایه-تند-خواهر-الهام-چرخنده-از-هنرمند/
۲ روز پیش - خبرگزاری میزان: خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... بیمارستان می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. ... ایمیل شما نشر نخواهد شد.

بهبود حال الهام چرخنده +عکس - خبر 24

www.khabar-24.com/news/845176/بهبود+حال+الهام+چرخنده+عکس
این بازیگر دیروز از بخش مراقبت های ویژه به بخش عادی منتقل شده و بهبود نسبی ... الهام چرخنده در بیمارستان الهام چرخنده شب گذشته راهی بیمارستان و سی سی یو شد. ... به گزارش پایگاه 598، الهام چرخنده گفت: در حال ساخت برنامه ای 30 قسمتی با نام «با ...

گلایه تند خواهر الهام چرخنده از هنرمندان! - خبر 24

www.khabar-24.com/news/.../گلایه+تند+خواهر+الهام+چرخنده+از+هنرمندان
خواهر الهام چرخنده گفت: متاسفم که این را بگویم اما تا این لحظه هیچ هنرمندی حتی یک تماس با خواهرم نگرفته است چه برسد که به ملاقاتش بیاید. ... اینکه سه روز از بستری بودن وی در بخش سی سی یو بیمارستان می گذرد همچنان فشار وی بالا است ... الهام به صورتی است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.

گلایه های خواهر الهام چرخنده | دمادم

damadam.ir › اخبار › نمناک › گوناگون
۲ روز پیش - خواهر الهام چرخنده در گفتگویی با اعلام آخرین وضعیت خواهرش در سی سی یو از هنرمندان گلایه کرد. ... در حالی الهام چرخنده دو روز قبل در بخش سی سی یو بیمارستان بستری شد ... می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.

گلایه خواهر الهام چرخنده از هنرمندان - صراط

www.seratnews.ir/fa/news/321017/گلایه-خواهر-الهام-چرخنده-از-هنرمندان
۲ روز پیش - به‌روز شده در: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ .... خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت چرخنده به میزان گفت: همچنان الهام ... سه روز از بستری بودن او در بخش سی سی یو بیمارستان می‌گذرد همچنان فشار او بالا ... که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. ... 10 کودکی که جهان را تکان دادند +تصاویر.

هیچ بازیگری حتی تلفنی حال خواهرم را نپرسید/ حمله‌های ...

www.tasnimnews.com/.../هیچ-بازیگری-حتی-تلفنی-حال-خواهرم-را-نپر...
۲ روز پیش - خواهر الهام چرخنده گفت: متاسفم که این را بگویم اما تا این لحظه هیچ هنرمندی حتی یک تماس با خواهرم نگرفته است چه برسد که به ملاقاتش بیاید. ... با میزان در خصوص آخرین وضعیت چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد.

حضور فعال الهام چرخنده/ توزیع صدها چادر +عکس

newsreaders.ir/search/?q=حضور+فعال+الهام+چرخنده%2F+توزیع...
الهام چرخنده شب گذشته راهی بیمارستان و سی سی یو شد. ... در بخش سی سی یو بیمارستان می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... به صورتی است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.

آخرین وضعیت‌جسمی چرخنده در سی سی‌یو +عکس - تدبیر24

tadbir24.ir/fa/news/.../آخرین-وضعیت‌جسمی-‎چرخنده-در-سی‎سی‌یو-عکس
۲ روز پیش - خواهر الهام چرخنده گفت: متاسفم که این را بگویم اما تا این لحظه هیچ ... آخرین وضعیت چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت ... مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. الهام چرخنده به علت عارضه قلبی و ریوی جمعه شب راهی بیمارستان آتیه شد. ... مجسمه های زباله ای در ‌واشنگتن ...

امروز از الهام چرخنده هدیه بگیرید! - تلگرامی

telegramy.club/search/?q=امروز+از+الهام+چرخنده+هدیه+بگیرید!
الهام چرخنده شب گذشته راهی بیمارستان و سی سی یو شد. ... الهام چرخنده بازیگر 38 ساله به علت عارضه قلبی راهی بیمارستان و در بخش سی سی یو بستری شد! ... توزيع چادر توسط الهام چرخنده + تصاوير ... اینکه سه روز از بستری بودن وی در بخش سی سی یو بیمارستان می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد.

گلایه خواهر الهام چرخنده از هنرمندان - تفسیر نیوز

www.tafsir-news.ir/news/321957/گلایه+خواهر+الهام+چرخنده+از+هنرمندان
صراط: خواهر الهام چرخنده گفت: متاسفم که این را بگویم اما تا این لحظه هیچ هنرمندی ... وضعیت الهام به صورتی است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. ... چرخنده به میزان گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... الهام چرخنده به علت عارضه قلبی و ریوی شب گذشته راهی بیمارستان شد.
۲ روز پیش - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اصولگرایان، خواهر الهام چرخنده در گفت و گو با میزان در ... سه روز از بستری بودن وی در بخش سی سی یو بیمارستان می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. ... چرا چمران رئیس شد؟

گلایه تند خواهر الهام چرخنده از هنرمندان | بویر نیوز

boyernews.com/201813/گلایه-تند-خواهر-الهام-چرخنده-از-هنرمند/
۲ روز پیش - خواهر الهام چرخنده گفت: متاسفم که این را بگویم اما تا این لحظه هیچ ... چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید. ... نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گلایه تند خواهر الهام چرخنده از هنرمندان! - صاحب نیوز

sahebnews.ir/541610/گلایه-تند-خواهر-الهام-چرخنده-از-هنرمند.htm
۲ روز پیش - به گزارش صاحب نیوز، خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت چرخنده گفت: همچنان ... بوده و با وجود اینکه سه روز از بستری بودن وی در بخش سی سی یو بیمارستان می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.
۱ روز پیش - چند رسانه ای ... به گزارش تابش کوثر خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... الهام به صورتی است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. الهام چرخنده به علت عارضه قلبی و ریوی جمعه شب راهی بیمارستان آتیه شد.

گلایه تند خواهر الهام چرخنده از هنرمندان - مجله خبری فانیگما

funigma.com/141331/گلایه-تند-خواهر-الهام-چرخنده-از-هنرمند
۲ روز پیش - به گزارش میزان، خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت چرخنده گفت: ... روز از بستری بودن او در بخش سی سی یو بیمارستان می‌گذرد همچنان فشار او بالا است ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. ... تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۱۴ انتخاب شده بود به دلیل هجمه های فراوان از ای.

مرتضی پاشایی به ICU منتقل شد+تصاوير - iranbanou.com

www.iranbanou.com/.../177426-مرتضی-پاشایی-به-ICU-منتقل-شد-ت...
مسیر شما:>>; اخبار فرهنگی; مرتضی پاشایی به ICU منتقل شد+تصاوير ... الهام چرخنده در بخش CCU / منتظر معاینه پزشکان هستیم; کنایه مهران مدیری به تهیه‌کننده‌ها ...

آخرین وضعیت‌جسمی الهام چرخنده در سی سی‌یو +عکس - ق ...

www.ghatar.com/.../آخرین-وضعیت‌جسمی-‎الهام-چرخنده-در-سی‎سی‌یو-عکس/
۱۳ ساعت پیش - وضعیت الهام به صورتی است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. برچسب‌ها: الهام چرخنده · مشاهده ادامه مطلب .

رويکرد - آخرین وضعیت‌جسمی چرخنده در سی سی‌یو +عکس

rooykard.ir/fa/doc/news/.../آخرین-وضعیت-جسمی-چرخنده-سی-سی-یو-عک...
۲ روز پیش - به گزارش گروه فرهنگی"رویکرد"، خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت ... سه روز از بستری بودن او در بخش سی سی یو بیمارستان می‌گذرد همچنان فشار او بالا ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. الهام چرخنده به علت عارضه قلبی و ریوی جمعه شب راهی بیمارستان آتیه شد.

تصویر گلایه تند خواهر الهام چرخنده از هنرمندان - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/nava/.../گلایه-تند-خواهر-الهام-چرخنده-از-هنرمندان
۲ روز پیش - به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت او گفت: ... می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. ... برچسب‌ها : الهام چرخنده در بیمارستان الهام چرخنده در سی سی یو خواهر الهام چرخنده ...

گلایه تند خواهر الهام چرخنده از هنرمندان - فرادید

faradeed.ir/fa/news/25262/گلایه-تند-خواهر-الهام-چرخنده-از-هنرمندان
۲ روز پیش - میزان نوشت: خواهر الهام چرخنده گفت: متاسفم که این را بگویم اما تا این لحظه ... از بستری بودن او در بخش سی سی یو بیمارستان می‌گذرد همچنان فشار او بالا ... که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. ... تصاویر/ برندگان جایزه عکاسی حیات‌وحش 2016 ... الهام چرخنده در بیمارستان بستری شد ...
رتبه: ۹۶% - ‏۱۳٬۴۲۲ نقد
۲ روز پیش - خواهر الهام چرخنده گفت: متاسفم که این را بگویم اما تا این لحظه هیچ هنرمندی حتی یک ... وضعیت چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.

آخرین وضعیت‌جسمی چرخنده در سی سی‌یو +عکس - م ...

gfun.ir/آخرین-وضعیت‌جسمی-‎چرخنده-در-سی‎سی‌/
۲ روز پیش - به گزارش مجله اینترنتی G FUN، خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. الهام چرخنده به علت عارضه قلبی و ریوی جمعه شب راهی بیمارستان آتیه شد. ... نامزدی مرکل در "هاله ای از ابهام"!

گلایه های تند خواهر الهام چرخنده از هنرمندان / برای جامعه هنری ...

moviemag.ir/.../15081-گلایه-های-تند-خواهر-الهام-چرخنده-از-هنرمندان-برای-...
۲ روز پیش - به گزارش مووی مگ به نقل از میزان، خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... وی در بخش سی سی یو بیمارستان می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... اقدام غیراخلاقی الهام چرخنده با واکنش های تندی مواجه شد + تصویر ...

گلایه تند خواهر الهام چرخنده از هنرمندان! | فان نیوز

funnews.ir/گلایه-تند-خواهر-الهام-چرخنده-از-هنرمند/
۲ روز پیش - یکی از بستگان الهام چرخنده گفت: در حال حاضر وی در بخش سی‌سی‌یو ... می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... تصویر: نماز الهام چرخنده در بیمارستان + یادداشت دوم پسرش ... الهام چرخنده به علت عارضه قلبی به سی سی یو رفت ... علت دستگیر شدن امیر تتلو + امیر تتلو دستگیر شد ...

گلایه تند خواهر الهام چرخنده از هنرمندان - اخبار سینمای ایران و ...

cinemapress.ir/news/78331/گلایه-تند-خواهر-الهام-چرخنده-از-هنرمندان
۲ روز پیش - میزان: خواهر الهام چرخنده می گوید متاسفم که این را بگویم اما تا این لحظه هیچ هنرمندی ... آخرین وضعیت او گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. ... که هنرمندان به دلیل مشکلات معیشتی مجبور به حضور در شبکه های معاند شده اند ...

انتقاد خواهر الهام چرخنده از جامعه هنری!!! - سینماژورنال | ...

www.cinemajournal.ir/ابراز-تأسف-خواهر-الهام-چرخنده-برای-جام/
۲ روز پیش - مطلب ارسال شده درباره 4 ساعت گذشته | بدون نظر ... به گزارش سینماژورنال خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت چرخنده به “میزان” گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... وی خاطرنشان کرد: وضعیت الهام به صورتی است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.

گلایه خواهر «الهام چرخنده» از هنرمندان - 598

www.598.ir/fa/news/391925/گلایه-خواهر-الهام-چرخنده-از-هنرمندان
۲ روز پیش - خواهر الهام چرخنده گفت: متاسفم که این را بگویم اما تا این لحظه هیچ هنرمندی حتی یک ... بوده و با وجود اینکه سه روز از بستری بودن وی در بخش سی سی یو بیمارستان می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.
این بازیگر دیروز از بخش مراقبت های ویژه به بخش عادی منتقل شده و بهبود نسبی پیدا کرده است.الهام چرخنده ... تصویر بستری شدن الهام چرخنده در سی سی یو منتشر شد.
۲ روز پیش - به گزارش گروه فرهنگی جام نیوز، خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. ... مجموعه ای از تصاویر برگزیده با موضوعات متنوع ... الهام چرخنده در سی سی یو بستری شد.
۱۹ ساعت پیش - دسته: چندرسانه ای ( عکس ) ... این بازیگر دیروز از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عادی منتقل شده و بهبود ... الهام چرخنده از سه روز پیش بر اثر عارضه قلبی و ریوی در بیمارستان آتیه ... الهام چرخنده روی تخت سی سی یو +عکس, جام‌نیوز.

گلایه تند خواهر الهام چرخنده از هنرمندان - فرارو

fararu.com/fa/news/288069/گلایه-تند-خواهر-الهام-چرخنده-از-هنرمندان
۲ روز پیش - به گزارش میزان، خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... به صورتی است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. ..... اي كاش خود خانم چرخنده هم بيشتر به فكر عواقب كارهاشون بودن. .... اجرای یک نمایش «تعلیق» شد ...

گلایه خواهر الهام چرخنده از هنرمندان - گفتمان ما

goftemannews.com/125999/گلایه-خواهر-الهام-چرخنده-هنرمندان.htm
۲ روز پیش - خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت چرخنده به میزان گفت: همچنان الهام ... روز از بستری بودن او در بخش سی سی یو بیمارستان می‌گذرد همچنان فشار او بالا است ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. ... جابجا شده است/در آینده ای نزدیک چند ایستگاه از خط ۳ مترو افتتاح خواهد شد ...

گلایه تند خواهر الهام چرخنده از هنرمندان ایرانی! | رایافان

rayafun.ir/گلایه-تند-خواهر-الهام-چرخنده-از-هنرمند/
۲ روز پیش - میزاناخبار مرتبط :الهام چرخنده کارگردان شد ! بازگشت الهام چرخنده به تلویزیونپاسخ الهام چرخنده به اظهارات همسر ... آخرین وضعیت او گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. ... خانم های داوطلب ایرانی در المپیک 2016 + تصاویر ...

گلایه تند خواهر الهام چرخنده از هنرمندان - گیلان

www.tabnakgilan.ir/fa/news/.../گلایه-تند-خواهر-الهام-چرخنده-از-هنرمندان
۲ روز پیش - خواهر الهام چرخنده گفت: متاسفم که این را بگویم اما تا این لحظه هیچ هنرمندی حتی یک ... وضعیت چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. 0.
۲ روز پیش - به گزارش مشرق، خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت چرخنده گفت: همچنان ... سه روز از بستری بودن او در بخش سی سی یو بیمارستان می‌گذرد همچنان فشار او بالا ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. الهام چرخنده به علت عارضه قلبی و ریوی جمعه شب راهی بیمارستان آتیه شد.
۲ روز پیش - پر مخاطب ترین روزنامه اقتصادی کشور ، گلایه خواهر الهام چرخنده ازهنرمندان. ... آخرین وضعیت چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. ... از تلویزیون · اتاق‌خوابی که خودرو می‌شود/تصاویر · نفت تهران مغلوب ذوب‌آهن شد ...
۲ روز پیش - به گزارش خاورستان، خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت چرخنده گفت: ... روز از بستری بودن او در بخش سی سی یو بیمارستان می‌گذرد همچنان فشار او بالا است و ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. الهام چرخنده به علت عارضه قلبی و ریوی جمعه شب راهی بیمارستان آتیه شد.

گلایه تند خواهر الهام چرخنده از هنرمندان ایرانی! | نیک صالحی

vista.ir/news/30385020/گلایه-تند-خواهر-الهام-چرخنده-از-هنرمندان-ایرانی!
۲ روز پیش - الهام چرخنده. خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت او گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است.وی تصریح کرد: دلیل وضعیت ...

گلایه تند خواهر الهام چرخنده از هنرمندان - طاها پخش

www.tahapakhsh.ir/news/گلایه-تند-خواهر-الهام-چرخنده-هنرمندان.html
۲ روز پیش - الهام چرخنده فیلم از گلایه های هنرمندان سینما و تلویزیون تا نیشگون ... چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. ... الهام چرخنده راهی بیمارستان شد ...

زخم زبان الهام چرخنده به گلشیفته فراهانی و گوگوش - فان سیتی

f30t.ir/search/?q=زخم+زبان+الهام+چرخنده+به+گلشیفته+فراهانی+و...
۳ روز پیش - پدیده ای شگفت انگیز و بی نظیر پر فروش ترین محصول سال 2011 اروپا با ... الهام چرخنده شب گذشته راهی بیمارستان و سی سی یو شد. ... چادری کردن دو زن ورزشکار توسط الهام چرخنده +عکس الهام چرخنده و فرزندانش+ تصاویر الهام چرخنده در بین .... که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.

صحبت های تند خواهر الهام چرخنده در پی بستری شدن خواهرش · ...

gahar.ir/صحبت-های-تند-خواهر-الهام-چرخنده/
خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. ... الهام چرخنده به علت عارضه قلبی و ریوی شب گذشته راهی بیمارستان شد. محرابی مدیر برنامه‌های چرخنده ضمن تایید این خبر گفت: خانم چرخنده درحال حاضر در سی سی یو ...

آخرین اخبار الهام چرخنده - 1

www.wikipg.com/news_tag/الهام%20چرخنده
تصویر بستری شدن الهام چرخنده در سی سی یو منتشر شد. ... در بخش سی سی یو بیمارستان می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده است به احتمال زیاد امروز به بخش منتقل می‌شود.

گلایه تند خواهر الهام چرخنده از هنرمندان - صفحه نخست

khordadnews.ir/fa/news/177548/گلایه-تند-خواهر-الهام-چرخنده-از-هنرمندان
۲ روز پیش - خواهر الهام چرخنده گفت: متاسفم که این را بگویم اما تا این لحظه هیچ ... سه روز از بستری بودن او در بخش سی سی یو بیمارستان می‌گذرد همچنان فشار او ... مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. ... طرح نظارت از واگذاری املاک درشهرداری تصویب شد ... چای خوری اوباما و رییس جمهوری چین/ تصویر ...

الهام چرخنده راهی بیمارستان شد - بامردم

baamardom.ir/13940/الهام-چرخنده-راهی-بیمارستان-شد/
۴ روز پیش - الهام چرخنده شب گذشته راهی بیمارستان و سی سی یو شد. ... همسر آیت الله رفسنجانی به آی سی یو منتقل شدخرداد ۲۳, ۱۳۹۵در «گزیده اخبار» ... یادواره سرداران، فرماندهان و ۱۴۲ شهید والامقام بخش کومله برگزار می شود · عملکرد دولت یازدهم به نفع ... آستارا غرق در آب شد / سردرگمی مسافران در پی آبگرفتگی معابر شهر + تصاویر ...
۲ روز پیش - خواهر الهام چرخنده گفت: متاسفم که این را بگویم اما تا این لحظه هیچ ... چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. ... تصاویری از حوضچه پارک زاوه.

گلایه تند خواهر الهام چرخنده از هنرمندان! - بانی‌فیلم

banifilm.ir/گلایه-تند-خواهر-الهام-چرخنده-از-هنرمند/
از میان فیلم هایی که نامشان به عنوان شایسته ترین فیلم در میان گزینه های موجود شنیده می ... بروز رسانی شده در ۱۴ شهریور [۱۲:۰۹] ... قصه های کلیشه ای «پات» تعمدی انتخاب شدند ... وضعیت چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.

گلایه تند خواهر الهام چرخنده از هنرمندان ایرانی! - مجله خبری شوش مال

shooshmall.com/blog/گلایه-تند-خواهر-الهام-چرخنده-از-هنرمند/
۲ روز پیش - الهام چرخنده , عکس الهام چرخنده , عکسهای الهام چرخنده , تصاویر الهام چرخنده , بیماری الهام ... بوده و با وجود اینکه سه روز از بستری بودن وی در بخش سی سی یو بیمارستان می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.

گلایه خواهر الهام چرخنده از هنرمندان - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی
۲ روز پیش - تعدادی از اتباع ایرانی بازداشت شده در کویت به ایران بازگشتند ... به گزارش میزان خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت چرخنده گفت: همچنان الهام ... سه روز از بستری بودن او در بخش سی سی یو بیمارستان می‌گذرد همچنان فشار او بالا ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.
۲ روز پیش - الهام چرخنده ف خواهر الهام چرخنده ، بیماری الهام چرخنده ، وضعیت الهام چرخنده ، الهام ... امروز در ایران به روایت تصویر/ از نمایشگاه گروهی هنرمندان تا خسارات ناشی از سیل در گرگان ... چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.
۱ روز پیش - خواهر الهام چرخنده در گفتگویی با اعلام آخرین وضعیت خواهرش در سی سی یو از هنرمندان گلایه کرد. ... در حالی الهام چرخنده دو روز قبل در بخش سی سی یو بیمارستان بستری شد ... می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.
در حالی الهام چرخنده دو روز قبل در بخش سی سی یو بیمارستان بستری شد که ... سی یو بیمارستان می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.

گلایه خواهر "الهام چرخنده" از هنرمندان - پول‌نیوز

www.poolnews.ir/fa/news/196840/گلایه-خواهر-الهام-چرخنده-از-هنرمندان
۲ روز پیش - چرخنده افزود: برای تمام جامعه هنری متاسفم که بعد از چند روزی که خواهرم در ... در خصوص آخرین وضعیت چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.

گلایه تند خواهر الهام چرخنده از هنرمندان! - ویترین خبر | اخبار در ...

vitrinekhabar.com/.../گلایه%20تند%20خواهر%20الهام%20چرخنده%20از%...
یکی از بستگان الهام چرخنده گفت: در حال حاضر وی در بخش سی‌سی‌یو بیمارستان بعلت ... در بخش سی سی یو بیمارستان می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... به صورتی است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. ... الهام چرخنده به علت عارضه قلبی به سی سی یو رفت.
۲ روز پیش - صوت و تصویر ... به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، خواهر الهام چرخنده در گفت و ... با وجود اینکه سه روز از بستری بودن وی در بخش سی سی یو بیمارستان می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.
۱ روز پیش - خواهر الهام چرخنده در گفتگویی با اعلام آخرین وضعیت خواهرش در سی سی یو از هنرمندان گلایه کرد. ... در حالی الهام چرخنده دو روز قبل در بخش سی سی یو بیمارستان بستری شد ... می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.

عکس گریه آور از آخرین وضعیت مرتضی پاشایی در آی سی یو

www.sefidak.com/.../48328-عکس-گریه-آور-از-آخرین-وضعیت-مرتضی-...
۱۹ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همانطور که میبینید این تابلو را از شدت ملاقاتی های بالا به اتاق آی سی یو مرتضی پاشایی زده شد ... آقای دایی ظاهرا برش بسیاری داشت که توانست به بخش آی سی یو وارد بشن . ... ساعت آینده به بخش عمومی منتقل می شود, اما این موضوع مستلزم ادامه روند بهبودی ... وضعیت دردناک الهام چرخنده در بیمارستان بخش CCU + عکس ...

گلایه خواهر الهام چرخنده از هنرمندان - khouznews.ir | اخبار ...

www.khouznews.ir/fa/news/130531/گلایه-خواهر-الهام-چرخنده-از-هنرمندان
۲ روز پیش - خواهر الهام چرخنده گفت: متاسفم که این را بگویم اما تا این لحظه هیچ ... چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. ... تصاویر / بازدید اسقف کلیسای آشوری کلدانی از آرامستان کلیسای .... انتقال آب بین حوزه ای ممنوع است.
رتبه: ۸۹% - ‏۱۸٬۱۵۳ نقد
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - یاسر هاشمی از انتقال عفت مرعشی، همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی به بخش ای سی یو خبر داد. ... ایشان که در بخش عمومی بستری بودند به بخش آی سی یو منتقل شدند. .... الهام چرخنده راهی بیمارستان شد ... نظرتان درباره این تصاویر چیست؟
۲ روز پیش - به گزارش سینماخبر،خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت او گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... سی سی یو بیمارستان می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... الهام به صورتی است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.

گلایه تند خواهر الهام چرخنده از هنرمندان - روزپلاس

roozplus.com/fa/news/7006/گلایه-تند-خواهر-الهام-چرخنده-از-هنرمندان
۲ روز پیش - به گزارش روزپلاس ، خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت چرخنده گفت: ... از بستری بودن او در بخش سی سی یو بیمارستان می‌گذرد همچنان فشار او ... مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. ... سطل زباله های چین به وای-فای مجهز می شود +تصاویر ... اولين هواپيماي خريداري شده تاريخ ايران ...

تالار خبر | عکس جدید الهام چرخنده بر روی تخت بیمارستان

talarekhabar.com/الهام-چرخنده-بر-روی-تخت-بیمارستان/
۲ روز پیش - تصویر جدید الهام چرخنده که از هفته پیش به علت عارضه قلبی و ریوی در بیمارستان بستری شده است. ... چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. ... اولین تصاویر موشکهای S300 در تاسیسات هسته ای ایران منتشر شد ...

حمله‌های عصبی «الهام» را به بیمارستان کشاند | تهران پرس

tehranpress.com/fa/news.../حمله‌های-عصبی-«الهام»-را-به-بیمارستان-کشان...
۲ روز پیش - خواهر الهام چرخنده گفت: متاسفم که این را بگویم اما تا این لحظه هیچ ... روز از بستری بودن وی در بخش سی سی یو بیمارستان می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... وی خاطرنشان کرد: وضعیت الهام به صورتی است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.

گلایه تند خواهر الهام چرخنده از هنرمندان - آفتاب

aftabnews.ir/fa/news/393631/گلایه-تند-خواهر-الهام-چرخنده-از-هنرمندان
۲ روز پیش - خواهر الهام چرخنده گفت: متاسفم که این را بگویم اما تا این لحظه هیچ ... سه روز از بستری بودن او در بخش سی سی یو بیمارستان می‌گذرد همچنان فشار او بالا ... که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. .... خانه اجاره ای خود عزلت گزیده اند و از سر نجابت حتی یکبار هم گلایه ای از کسی نداشته اند.

آخرین وضعیت‌جسمی چرخنده در سی سی‌یو +عکس - هدهدنیوز

www.hodhodnews.ir/.../آخرین-وضعیت‌جسمی-‎چرخنده-در-سی‎سی‌یو-+عکس
۲ روز پیش - به گزارش مشرق، خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت چرخنده گفت: همچنان ... سه روز از بستری بودن او در بخش سی سی یو بیمارستان می‌گذرد همچنان فشار او بالا ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. الهام چرخنده به علت عارضه قلبی و ریوی جمعه شب راهی بیمارستان آتیه شد.

گلایه تند خواهر «الهام چرخنده» از هنرمندان

www.asrkhabar.com/fa/news/.../گلایه-تند-خواهر-الهام-چرخنده-از-هنرمندان
۲ روز پیش - خواهر الهام چرخنده گفت: متاسفم که این را بگویم اما تا این لحظه هیچ هنرمندی ... چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. .... وزنه بردار زن چینی له شد!

بیمارستان Archives - همه چی ، از همه جا

blog.panjjere.com/tag/بیمارستان/
مشرق : اکبر عبدی بازیگر شناخته شده کشور و خالق ماندگارترین شخصیت های کمدی در ... و در بخش سی سی یو بستری شده بود از روز شنبه به بخش عمومی بیمارستان منتقل شد. ... الهام چرخنده از شب گذشته به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده است. ... و بعدازظهر امروز شنبه از حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب عیادت کردند.
۲ روز پیش - آخرین وضعیت چرخنده خواهر الهام چرخنده در خصوص آخ. ... گردنبندی زیبا با ظاهری متفاوت ، نمادی از عشق و محبت، مناسب با هر سلیقه ای ... چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. ... الهام چرخنده در بیمارستان بستری شد!
۲ روز پیش - به گزارش رویش نیوز به نقل از میزان: خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... یو بیمارستان می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.
۲ روز پیش - گلایه تند خواهر الهام چرخنده از هنرمندان و مسئولین که حتی یک نفر هم عیادت الهام چرخنده در CCU بیمارستان نیامدند به همراه حال الهام چرخنده 14 شهریور 95 آورده ایم. ... وضعیت چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.
۲ روز پیش - خواهر الهام چرخنده در گفتگویی با اعلام آخرین وضعیت خواهرش در سی سی یو از هنرمندان گلایه کرد. ... در حالی الهام چرخنده دو روز قبل در بخش سی سی یو بیمارستان بستری شد که ... حتی یک تماس با خواهرم نگرفته است چه برسد که به ملاقاتش بیاید. ... می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد.

اخرین خبر وضعیت سلامتی الهام چرخنده شهریور 95 - مجله ...

permag.ir › ... › اخبار رسانه و هنرمند › اخبار بازیگران › بازیگران ایرانی
رتبه: ۵ - ‏بازبینی توسط مجله فارسی پرمگ
۲ روز پیش - یکی از بستگان الهام چرخنده گفت: در حال حاضر وی در بخش سی‌سی‌یو ... خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت ... می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.

شبکه ایرانیانگلایه تند خواهر «الهام چرخنده» از هنرمندان - ...

iinn.ir/27186/گلایه-تند-خواهر-الهام-چرخنده-هنرم/
۲ روز پیش - به گزارش شبکه ایرانیان به نقل از خبرگزاری میزان: خواهر الهام چرخنده د. ... در خصوص آخرین وضعیت چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.
خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی ... سی سی یو بیمارستان می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ... الهام چرخنده به علت عارضه قلبی و ریوی شب گذشته راهی بیمارستان شد. محرابی مدیر برنامه‌های چرخنده ضمن تایید این خبر گفت: خانم چرخنده درحال حاضر در سی سی یو ...

هرلحظه، گلایه خواهر "الهام چرخنده" از هنرمندان/حمله‌های عصبی خواهرم ...

harlahze.com/.../گلایه-خواهر-الهام-چرخنده-از-هنرمندان-حمله‌های-عصبی-خواهر...
خواهر الهام چرخنده در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان در خصوص ... سه روز از بستری بودن وی در بخش سی سی یو بیمارستان می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... وی خاطرنشان کرد: وضعیت الهام به صورتی است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود.

:::Noandish.com::: هيچ هنرمندى به عيادت الهام چرخنده نرفته است

noandish.com/fa/news/.../هيچ-هنرمندى-به-عيادت-الهام-چرخنده-نرفته-است
۲ روز پیش - به گزارش میزان، خواهر الهام چرخنده در خصوص آخرین وضعیت چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... صورتی است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. ... حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد ... "سردار درستی" در سوریه شهید شد.
۲ روز پیش - خواهر الهام چرخنده گفت: متاسفم که این را بگویم اما تا این لحظه هیچ ... چرخنده گفت: همچنان الهام چرخنده در بخش سی سی یو تحت مراقب است. ... می گذرد همچنان فشار وی بالا است و باید همچنان تحت مراقب ای ویژه باشد. ... مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. .... قائم مقام وزیر کشور منصوب شد.
۲ روز پیش - تراز: خواهر الهام چرخنده گفت: متاسفم که این را بگویم اما تا این لحظه هیچ هنرمندی ... چند رسانه ای ... + تصاویر · دانلود مستند پدرخوانده / مذاکرات خاندان راکفلر با مسئولان ایرانی ... است که مشخص نیست تا چه زمانی باید تحت مراقبت باشد و به بخش منتقل شود. ... بازیگر زن در سی سی یو بستری شد · الهام چرخنده مجری برنامه ...
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 191
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 5,508
  • بازدید کلی : 107,559